Evopower Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 Samme hvilken farge, men må være hel uten betydelige skader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Hei. Jeg har en faceliftfanger liggende. Svart med en liten skade på sidefestet på innsiden. Kan limes vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2017 On 5/9/2017 at 10.04, [P-Man] skrev: Hei. Jeg har en faceliftfanger liggende. Svart med en liten skade på sidefestet på innsiden. Kan limes vil jeg tro. Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Beklager sent svar. jeg holder til utenfor oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2017 Sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 On 6/2/2017 at 20.59, [P-Man] skrev: Beklager sent svar. jeg holder til utenfor oslo Har du flere bilder? og nr jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2017 P-man svarer ikke. Noe flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå