bmwmann24 Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 (endret) Prøver denne i helgen jeg. Ganske fint eksemplar, ska få fikset fler bilder:) 2005 mod, 160.000km. 3 eiere, rustfri, pedantisk innvendig/utvendig. Får den til innkjøpspris, ca 40.000. Er som bmwèr flest, tight og fin giring. Ingen ulyder fra motor/understel osv. Hva bør jeg være obs på ved denne modell? Endret Mai 5, 2017 av bmwmann24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 Du nevnte ikke noe modell (Altså 116, 118 etc og om det er bensin eller diesel). Men antar at det er bensin. Men coiler og injektorer kan ryke på div bensin motorer. N47 diesel har jo kjedeproblemer som de fleste vet. Men virker som enkelte av bensin N4x motorene sliter med kjedet også ja. Sett et par E8x og E9x med kjede som har strekt seg og hoppet tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 Nå klarte jeg faktisk å glemme det ja:p Enda jeg klager på alle andre for akkurat det samme! Er en 1.6 bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 (endret) Bilen er ribba for utstyr, utenom DTC og el-vindu foran. Er ute etter en liten lett bil man pent og pyntelig setter utfor jobben og hjemmet. Lite utstyr=lite feil:) Endret Mai 5, 2017 av bmwmann24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 Registerkjede lever vel ikke så lenge på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå