BMW-m... Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 Hei jeg holder på med å sette på m fanger på min e39 har kommet til di små sorte plastik klipsa som holder bjelken på plass på baksia men kommer ikke til med noe så jeg får klemt dem inn så lurer på er det ei slaks tang eller et slaks verkty en får kjøpt til å kleme di på plass kommer ikke til med noe der så en kunne få dem klemt på plass hmmmm tips eller erfaringer?trenger hjelp her nå hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-m... Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2017 Detta er på en e39 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 Prøve med hammer? Får litt ekstra vekt da. Kan jo prøve å spraye klipsa med wd-40 eller 5-56 for smøre de opp. Går lettere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-m... Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2017 kommer ikke til med hammern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 21, 2017 Share Skrevet Mai 21, 2017 5 minutter siden, BMW-m... skrev: kommer ikke til med hammern Du holder på å montere fanger'n og du kommer ikke til? Da er den vel montert på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-m... Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2017 bjelken må festes i plasten di klipsa får jeg ikke glemt på plass kommer ikke til med noe hammer klarer ikke krøste dem ned med fingrane eller.....sliter lit her hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 21, 2017 Share Skrevet Mai 21, 2017 Men krasjbjelken er demontert fra bilen? Men prøv å smør klipsa med noe olje eller wd-40 eller no da. Du må minke friksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå