LTBR Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Har merket at når jeg vasker bilen for hånd med nøkkelen i lomma, så driver bilen og låser/åpner seg når det renner vann over dørhåndtakene eller når svampen sveiper over. Er dette normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTBR Skrevet Juni 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2017 Ser at jeg postet dette i feil kategori, gjerne flytt til teknisk 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Det var sånn på min e91 og. Vil tro det er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Du har comfort access. Legg nøkkelen unna bilen så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Jupp, skal heller ikke låse seg om nøkkel ligger inne i bilen (hvis du er i vaskehall e.l). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Helt normalt. LEgg fra deg nøkkel før du begynner vask så slipper du dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå