mort Skrevet Juni 10, 2017 Share Skrevet Juni 10, 2017 Fikk idag plutselig gul lampe mellom speedo og turteller. Ingen varsel eller feil i idrive. Men det blåser godt utav oljepåfyllingen når motoren går (i takt med motor) Hva kan være galt? N47d20a motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 10, 2017 Share Skrevet Juni 10, 2017 Oljetrykk eller vind ut av oljepåfyllingen er ikke bra. Som oftest er det bare tett veivhusventilasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juni 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2017 Er det noe å skifte av veivhusventilasjon på N47? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 10, 2017 Share Skrevet Juni 10, 2017 Om den er ny nok, så har den ikke skiftbart filter. Men i følge internett så kan den uansett gå tett. Men jeg har ikke detaljert kunnskap om akkurat dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juni 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2017 Rensa egr og sletta feilkoden, så kom ike lyset tilbake iallefall... Men jeg ser at det er samme overtrykk i toppen på de andre dieselbilene jeg har stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå