Raymond86 Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 Selger min E39 525dA M-tech 03mod. (m57 motor) Titansilber Godt utstyrt mtech bil selges ! Bilen har fått service: *Veivhusventilasjon *Dieselfilter *Oljefilter *Motorolje (castrol) *Kupefilter *Eksosmanifoilen er brukt opp å blir også bytta. *Setter på den rustfri bakpotte (Eksos) *2 diesel injectorer var slitte og er blitt bytta. Eg har også blenda swirl flaps på bilen så motormessig er de tipp topp. Fin bil med svart taktrekk og takluke. Svart skinn interiør med el justeringer på comfort stoler med memmory og varme. M5 ratt (multifunksjon) Orginal navi skjerm. Eletrisk rullegardin i bakrute. Bilde har eg lite av endo da den står i garasjen og blir gjort ferdig. km standen er 28x xxx eu blir ordna denne mnd. Pris er satt til 60 000kr Bilder kommer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 Står på vinterdekk nå. Sommerhjul er snart klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Juni 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engen93 Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet August 19, 2017 Forfatter Share Skrevet August 19, 2017 nei eg har den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet September 12, 2017 Share Skrevet September 12, 2017 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet September 17, 2017 Forfatter Share Skrevet September 17, 2017 Solgt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå