Gå til innhold

Vindskjerm BMW-E46 1999-2006

Ganggutten
 Share

Anbefalte innlegg

Selger en vindskjerm til en BMW E46. Den er nesten ubrukt. Et must om du er ute å kjører aleine eller med bare en passasjer i forsetet.

Vindskjermen har preget inn BMW i selve skjermen og er tatt inn fra USA. I tillegg til at den er særdeles praktisk ser den faktisk ganske så bra ut på plass.

Ekstremt enkel å sette opp / ta ned og kan brettes sammen. Kan leveres gratis i området Nesodden,Drøbak,Ski, Oslo og Strømmen/Lillestrøm.

3000.-

bmw vind.jpg

bmw vind 2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei.

Da skulle den passe til min E46 fra 2006. Men, er prisen diskutabel ? Jeg spør fordi jeg har sett priser på annonser på nett som ligger en del lavere. Likte at den hadde BMW dekor :-) Er ganske ny BMW eier da jeg kjøpte bilen i mai 2016. Før BMW en kjørte jeg Fors Ecort XR3i Cab. i 15 år.

Mvh.

Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som selges billigere har ikke BMW preget inn i skjermen. Tror ikke den er å få tak i Norge. Denne er bestilt fra USA. Den er faktisk veldig kul på. Teksten er akkurat sånn at det ikke blir for "harry", samtidig som den kommer godt frem. Kan si 3000.- inkl frakt.

E46 caben er utrolig fin da. Dessverre fikk jeg så mye unger at det måtte bli en stasjonsvogn her en stund :-o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det stemmer nok at den ikke er å få tak i i Norge. Har aldri sett den på en BMW her, ei heller på noen bilder. Er intr. i denne da jeg mangler den til min E46. Har du mulighet til å ringe meg i løpet av helgen på 41472649 ? Har noen spørsmål før jeg tar en endelig avgjørelse. Prisen er ferdig "snakka" forstår jeg :-) 

Mvh.

Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...