Ganggutten Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 Selger en vindskjerm til en BMW E46. Den er nesten ubrukt. Et must om du er ute å kjører aleine eller med bare en passasjer i forsetet. Vindskjermen har preget inn BMW i selve skjermen og er tatt inn fra USA. I tillegg til at den er særdeles praktisk ser den faktisk ganske så bra ut på plass. Ekstremt enkel å sette opp / ta ned og kan brettes sammen. Kan leveres gratis i området Nesodden,Drøbak,Ski, Oslo og Strømmen/Lillestrøm. 3000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Len51 Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Hei. Er denne fortsatt til salgs ? Tenker på denne til min BMW E46 fra 2006. Mvh. Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganggutten Skrevet August 2, 2017 Forfatter Share Skrevet August 2, 2017 Har den fortsatt. Brukte den også på en 2006 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Len51 Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Hei. Da skulle den passe til min E46 fra 2006. Men, er prisen diskutabel ? Jeg spør fordi jeg har sett priser på annonser på nett som ligger en del lavere. Likte at den hadde BMW dekor Er ganske ny BMW eier da jeg kjøpte bilen i mai 2016. Før BMW en kjørte jeg Fors Ecort XR3i Cab. i 15 år. Mvh. Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganggutten Skrevet August 2, 2017 Forfatter Share Skrevet August 2, 2017 De som selges billigere har ikke BMW preget inn i skjermen. Tror ikke den er å få tak i Norge. Denne er bestilt fra USA. Den er faktisk veldig kul på. Teksten er akkurat sånn at det ikke blir for "harry", samtidig som den kommer godt frem. Kan si 3000.- inkl frakt. E46 caben er utrolig fin da. Dessverre fikk jeg så mye unger at det måtte bli en stasjonsvogn her en stund . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Len51 Skrevet August 3, 2017 Share Skrevet August 3, 2017 Hei. Det stemmer nok at den ikke er å få tak i i Norge. Har aldri sett den på en BMW her, ei heller på noen bilder. Er intr. i denne da jeg mangler den til min E46. Har du mulighet til å ringe meg i løpet av helgen på 41472649 ? Har noen spørsmål før jeg tar en endelig avgjørelse. Prisen er ferdig "snakka" forstår jeg Mvh. Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganggutten Skrevet August 4, 2017 Forfatter Share Skrevet August 4, 2017 Ringer deg i helga 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå