e34er Skrevet Juni 18, 2017 Share Skrevet Juni 18, 2017 Hei! Jeg har en 525tds 94 mod som jeg skal koble radio på. Når jeg fikk den var det en gammel radio som hang utenfor, men kastet den før vi fikk start på bilen, så usikker på om den egentlig fungerte siden den bare hang ut. Problemet mitt nå er at det er et evig ledningskaos, og jeg har ikke peiling på hva som er hva. Har funnet ut hovedstrøm, men jeg finner ikke hovedstrøm i det hele tatt (verken gul eller rød). Jeg legger ved et bilde av hvilke ledninger som er det, og håper kanskje noen av dere har peiling på kobling av radio Her egentlig null peiling selv, så alt er egentlig til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 18, 2017 Share Skrevet Juni 18, 2017 Dette skal være ledningsfargene som kommer fra bilen på 93 modell, regner med at 94 modellen er lik. Brun = jord Rød/hvit fra batteri via sikring 36 Fiolett/hvit fra tenning via sikring 18 grå/rød fra instrumentlys Hvit/brun fra telefon for mute Hvit til antenneforsterker svart/hvit fra instrumentene. Denne vet jeg ikke hva gjør. Resten er til høytalerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34er Skrevet Juni 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2017 On 18.6.2017 at 23.48, Rune-K skrev: Dette skal være ledningsfargene som kommer fra bilen på 93 modell, regner med at 94 modellen er lik. Brun = jord Rød/hvit fra batteri via sikring 36 Fiolett/hvit fra tenning via sikring 18 grå/rød fra instrumentlys Hvit/brun fra telefon for mute Hvit til antenneforsterker svart/hvit fra instrumentene. Denne vet jeg ikke hva gjør. Resten er til høytalerne. Tusen takk for svar! Har nå prøvd, og nå starter radioen Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå