willyak Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Trenger mellomaksel fra e30m3 eller 328i Den skal brukes på e30 med s50 så må ha 4kant flesn mot diff åstoe hardy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Veit du om da passa frå 328 automat? Isofall veit eg om ein mellomaksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 1 time siden, RF91 skrev: Veit du om da passa frå 328 automat? Isofall veit eg om ein mellomaksling Passer ikke, fremre del er kortere på automat enn manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Dette er en mellomaksling som omtrent aldri re til salgs lengre. Jeg har solgt mange av disse, men har ingen nå. Du må regne med å betale mye. Kjøp 328ia akslingen og få noen til å forlenge den fremre delen. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå