LTBR Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Ser at om det skal byttes til samme type batteri så trenger man kun å registrere det. Men ved overgang til agm-batteri så må det kodes. Kan dette gjøres med carly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aagis Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Ja, det er veldig enkelt med Carly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTBR Skrevet Juni 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2017 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Husk at funksjonen må kjøpes separat fra appen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTBR Skrevet Juni 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2017 👍 Ifølge carly så var feil batteri registrert i bilen min. Det sto at det var 90ah mens det fysisk står 110ah i bilen. Jeg forandret til 110ah. Dette skal sikkert bare gjøres ved innsettelse av nytt batteri, dette batteriet har sikkert stått i bilen i 3-4år med feil registrering. Vil denne feilen kunne ha tatt knekken på batteriet og ført til mine problemer med at bilen tapper batteriet over natten tro? Blir nok å kjøpe et nytt 90ah agm batteri ganske snart 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Det kan være årsaken ja i og med at batteriet får feil lading. Derfor en også skal registrere/ kode nytt batteri. Ellers vil ladingen ta knekken på det nye batteriet etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå