Maaj Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Hei! Håper noen her kan hjelpe da jeg selv har 0 peil på mekking. Her om dagen begynte ABS lampa, antiskrens og håndbrekket å lyse. Antiskrensen slår inn og lugger. Når jeg først slår av antiskrensen går det fint. Jeg fikk tatt en diagnose hvor de fikk opp disse feilene; 5de1 Bremsebeleggslitasje-sensor baksel lager initialisering/feil på. 5db1 hjultallsensor bak venstreplasibilitetsfeil. 5dbs hjultallsensor bak/v feil. Noen som vet om dette er dyre greier eller er det sensorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Hvilken bil er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maaj Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 BMW 116i 2006 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maaj Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 19 minutter siden, Otis skrev: Hvilken bil er det? BMW 116i 2006 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Utifra feilkodene er det feil med abs sensor venstre bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maaj Skrevet Juni 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2017 12 timer siden, Otis skrev: Utifra feilkodene er det feil med abs sensor venstre bak. Tusen takk for svar :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå