Gjest Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 (endret) 7 Endret Mai 26, 2019 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 Begge har vel "problemer" med rådelagre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 Rådelager ja. Pass på at servicer er fulgt. Kan være greit å sjekke forsikring også 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 21 timer siden, Fidelio skrev: Rådelager ja. Pass på at servicer er fulgt. Kan være greit å sjekke forsikring også 👍 Forsikringen er jeg fullstendig klar over. Men tenkte litt mer på V10 motoren. Noe spesielt den med den som mann skal være obs? Er det vits å kjøpe en som har kjørt mer enn 150 tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 (endret) 9 timer siden, Saucebaoss skrev: Forsikringen er jeg fullstendig klar over. Men tenkte litt mer på V10 motoren. Noe spesielt den med den som mann skal være obs? Er det vits å kjøpe en som har kjørt mer enn 150 tusen? Her har jeg ikke mye og komme med, da jeg ikke har eid en slik BMW Men fant en tråd som kan være interessant og lese. http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/82451-e60-m5-reliability-safety-concerns.html#/topics/82451 Her er det nok mye å si at alle servicer er fulgt med tanke på over 150k på telleren. Endret Juni 23, 2017 av Fidelio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå