Olderlokken Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Hei, fylte olje i dag på min E61 525 3.0L, men så fylte jeg litt for mye. På peile pinnen så viser det rett over der det står MAX på pinnen. Er det farlig å kjøre med når det ikke er mer over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Hvis det er snakk om et par mm over maks så er det bare å kjøre. Litt vanskelig å se på bildet. Den bruker sikkert litt olje også så nivået vil jo synke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olderlokken Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 For å være helt ærlig er jeg ikke sikker hvor for mye det er nå. Etter jeg tappet av ca 2L: På Idriven står det at den er på max På peilepinnen viser det bare nederst på Så er litt usikker nå, men skal se om Idriven stabiliserer seg etter en liten kjøretur imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Du bør heller peile før du starter. Står bilen noenlunde plant så har du svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå