Sandernordbotten Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 (endret) Ønsker å få kjøpt en girkule til bilen da min begynner å bli ødelagt og skinnet detter av. Vanskelig å få tak i. Noen som kan hjelpe? Endret Juli 10, 2017 av Sandernordbotten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 Dette selges hos alle som selger originale BMW-deler, og er egentlig ganske lett å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandernordbotten Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 Hei. Awt, jeg vet. Dessverre ligger disse på 1700-1800. Har sett at folk her har solgt brukbare og ikke så brukte m-sport girkuler for alt fra 500-800. Det er det jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 Grunnen til den prisen er at den kun selges med belgen. Behold belgen du har, og kjøp en 1M-girkule, både billigere og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandernordbotten Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 2 timer siden, awt skrev: Grunnen til den prisen er at den kun selges med belgen. Behold belgen du har, og kjøp en 1M-girkule, både billigere og bedre. Takk for god hjelp. Vet du om et nettsted som selger disse? Så kan jeg beholde belgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 Koed, GS Bildeler, Bavaria, altså alle smn fører originale BMW-deler. Har ikke delenummeret her og nå, men kan de om jeg finner det senere om du ikke finner den. Evt. kan du velge 1M i ETK på GS eller Koed sine nettsider og finne den der. Sandernordbotten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandernordbotten Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 51 minutter siden, awt skrev: Koed, GS Bildeler, Bavaria, altså alle smn fører originale BMW-deler. Har ikke delenummeret her og nå, men kan de om jeg finner det senere om du ikke finner den. Evt. kan du velge 1M i ETK på GS eller Koed sine nettsider og finne den der. Takk kompis, du er sjef! Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå