Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ønsker å få kjøpt en girkule til bilen da min begynner å bli ødelagt og skinnet detter av. Vanskelig å få tak i. Noen som kan hjelpe? 

Endret av Sandernordbotten
Skrevet

Dette selges hos alle som selger originale BMW-deler, og er egentlig ganske lett å få tak i. :)

Skrevet

Hei. Awt, jeg vet. Dessverre ligger disse på 1700-1800. Har sett at folk her har solgt brukbare og ikke så brukte m-sport girkuler for alt fra 500-800. Det er det jeg er på jakt etter.

Skrevet

Grunnen til den prisen er at den kun selges med belgen. Behold belgen du har, og kjøp en 1M-girkule, både billigere og bedre. :)

Skrevet
2 timer siden, awt skrev:

Grunnen til den prisen er at den kun selges med belgen. Behold belgen du har, og kjøp en 1M-girkule, både billigere og bedre. :)

Takk for god hjelp. Vet du om et nettsted som selger disse? Så kan jeg beholde belgen?

Skrevet

Koed, GS Bildeler, Bavaria, altså alle smn fører originale BMW-deler. :)

Har ikke delenummeret her og nå, men kan de om jeg finner det senere om du ikke finner den. Evt. kan du velge 1M i ETK på GS eller Koed sine nettsider og finne den der.

Skrevet
51 minutter siden, awt skrev:

Koed, GS Bildeler, Bavaria, altså alle smn fører originale BMW-deler. :)

Har ikke delenummeret her og nå, men kan de om jeg finner det senere om du ikke finner den. Evt. kan du velge 1M i ETK på GS eller Koed sine nettsider og finne den der.

Takk kompis, du er sjef! Veldig bra 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...