meide Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Hei! sitter å titter på m-performance splitter til min 330e f30 nå. ser at de aller fleste ikke er lakkert. noen som vet hva jeg kan forvente meg å betale for lakkeringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Det er umulig å si via internett. Det er mange faktorer som spiller inn, er det klart for lakkering? ferdig pusset? grunnet? etc... når det er sagt vil jeg tippe en rundt 1500-2500.- Få at du skal få et tilbud så må du høre med en lakkforhandler. Sjekk med flere, da pris varierer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meide Skrevet Juli 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2017 den skal være klargjort for bare å velge farge. si at dette blir gjort svart, hvor mye snakker vi da? trenger ikke noe nøyaktig, bare en liten pekepinn på om jeg gidder eller kjøper ferdig lakkert 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 En plass mellom kr 79,- utført med Biltema-lakk og opp til 3000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå