FatAndy Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Hei, har en bmw e36 m3 cab som jeg heller på og styrer på med hos svv ang godkjenning av senkesett. Har eibach pro street coilovers og har stilt dette inn etter beste evne, problemet nå er at jeg har 30,5cm fra senter av felg til hjulbue dette stemmer iforhold til TUV, men jeg har for mye gjenger, kan ha max 5,5 cm med gjenger fra bånn til begynnelsen av gjengene.. legged ved bilder av dette så det forklarer bedre. Jeg har da altså 7cm me gjenger for og få denne høyden fra senter av felg til hjulbue. Så daa tenker jo jeg hva kan dette her være??? Har en kompis med samme bil og han hadde 4cm med gjenger og 31cm fra senter til hjulbue? Takk for svar hilsen fortvilt og irritert gutt som går glipp av sommerskjøringå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 (endret) Har bilen fått stått litt? Demperne setter seg litt når du har vekt på hjulene ila noen dager. Ellers ville jeg kjøpt senkeskåler. Endret Juli 17, 2017 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatAndy Skrevet Juli 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2017 (endret) Bilen har fått stått et par uker med 7 cm nå, så kan ikje var det, men senkeskåler senke vell? Eg må ha nogge så jer at eg får bilen høgare for eg har få 2cm mar me gjenger enn låv i tuv Endret Juli 18, 2017 av FatAndy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå