Hefre auto Skrevet Juli 19, 2017 Share Skrevet Juli 19, 2017 Hei Skal bytte motor på min e46ci Skal gjøre jobben i garasjen uten løftebukk. Hva er lettest? Ta ut girkasse og så motor? Eller Ta av fronten på bilen og så skille motor og gir, og så trekke motor fram og ut.? Takk på forhånd Mvh øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Juli 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2017 Ingen me erfaring? 😣😥 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 20, 2017 Share Skrevet Juli 20, 2017 Ta av front og trekke ut motor og gir sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 20, 2017 Share Skrevet Juli 20, 2017 (endret) Går sikkert litt fortere å hive ned kassa under og ta den opp om du kjenner triksa med forlengere og slikt. men ta av fronten og ta den frem, mye mindre banning og knoting. Er ikke lange tiden det tar å demontere en front på e36/e46. Endret Juli 20, 2017 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juli 20, 2017 Share Skrevet Juli 20, 2017 Eg tok fronten og styrsnekka bort for så å ta motor og gir ut ilag. E litt trangt å få løs gir ifra motor når den står inne. Va vertfall det jeg fant ut før eg gjorde samme operasjon på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njord95 Skrevet Juli 25, 2017 Share Skrevet Juli 25, 2017 skal du selge din m54b22 så er det bare å gi meg en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 Takk for info. Ble at jeg tok av fronten og motor+kasse ut. M54b22 er for salg snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå