oledra Skrevet Juli 25, 2017 Share Skrevet Juli 25, 2017 (endret) Har eiet en 320i(2.2) i mange år. Egentlig min sønn som kjøpte den. Denne ble kjøpt i Oslo og var en del rust på panser og passasjerdør noe som ble behandlet og lakket. Ble oppgradert til andre fangere. Og felger. Har nå byttet begge dører fremme og også passasjerdør bak. Har også byttet panser. Var heldig å fant i samme farge. Tenkte å fjerne rust fra hjulbuer og bakskjermer selv men ble så stygg overgang. Ble så kjørt på så støtfager skal lakkeres(forsikringskade) bestemte meg da for å ta begge bakskjermer og hjulbuene samtidig. Gleder meg til å få tilbake en nesten rustfri e46. Endret August 2, 2017 av oledra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 2, 2017 Forfatter Share Skrevet August 2, 2017 Fikk bilen fra verksted i dag. Ble litt forsinket da de måtte bytte hele fangeren bak. Ble noe krøll under lakk da hele fangeren ble bulkete. Hjulbuer ser veldig bra ut. Er bare så fornøyd med at snart all rust er borte. Defuser ble også byttet, fikk da en som er tilpasset for slepekrok. Greit å ha muligheten til å henge på noe bak. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå