Kristoffer Vesterås Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Skulle bytte abs sensor på venstre bak, den satt bom fast etter at jeg hadde skrudd ut skruen, måtte bore den ut og tror jeg boret 1-2 mm for langt inni🙈 For når jeg satt inn den nye så koblet abs inn vær gang jeg bare bremset litt, hva faen gjør jeg nå?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Bytte den delen du har skadet.. det er vel stikkakslingen den leser på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vesterås Skrevet August 8, 2017 Forfatter Share Skrevet August 8, 2017 Vet ikke om det er stikkakslingen eller hjullageret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 Ja det er stikkakslingen den leser på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vesterås Skrevet August 9, 2017 Forfatter Share Skrevet August 9, 2017 Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå