Slavearbeider'n Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Selger ett 5 mnd. gammelt VT1 kit Vortech v-3 presse, om dette ikke selges med bilen jeg selger. Pressa kjøres med Fekzen chiptuning så startsperre er fjernet så kittet kan monteres i alle biler som kjører ms43 ecu. Ulikt hva ESS tilbyr som er låst til bilen og må fjernes om bilen skal skrus tilbake til orginal. Turtallsperra er flytta til 7000 rmp. Lakkert i sort for litt mer diskret utseende i motorrommet. Ser for meg 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet August 29, 2017 Share Skrevet August 29, 2017 Passer dette på en 1997 520? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 29, 2017 Forfatter Share Skrevet August 29, 2017 Skal passe på m52tü motorer og. Er vel m52b20 du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 Ja. Men er det noen guruer der ute som kan svare om dette vill passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 30, 2017 Forfatter Share Skrevet August 30, 2017 Er gassvaier på din. Mitt kit er ment til biler med el.gass. Gummibelgene vil bla ikke passe da du har gasspjeldet i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå