teekay Skrevet August 10, 2017 Skrevet August 10, 2017 Hei Sliter med dårlig bremsevirkning på min 88modell 320i. Pedalen bunner uten at jeg klarer og låse hjulene(ca 50% virkning). Har prøvde å lufte systemet flere ganger, har også prøvd å justere staget fra bremsepedalen til bremsesylinderen. Noen som har en teori rundt dette?
asv Skrevet August 10, 2017 Skrevet August 10, 2017 Fordi du har forsøkt å lufte betyr det ikke at du har fått ut all luften. Er bremsevæsken gammel, har du sjekket for lekasjer? Er klosser og skiver grei? Kalipperne overhalt noen gang de siste 29 årene?
teekay Skrevet August 10, 2017 Forfatter Skrevet August 10, 2017 Har luftet igjennom endel liter bremsevæske, slik at all væske er ny. Calippere er også overhalt, og alle bremser nye for noen få år siden. Bilen er kjørt ca 500km siste 4 åra, siden dette ble gjort. Er ingen lekkasjer i systemet.
Kristian 325 Skrevet August 10, 2017 Skrevet August 10, 2017 Hvis du er sikker på at alt er tett og fint,så ville jeg ha sjekket bremsekraft forsterkeren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå