Zerotaste Skrevet August 13, 2017 Skrevet August 13, 2017 Kjøpte for noen uker siden enheten bak rattet, dvs cruise control, blinklys og vindusviskerspakene på ebay. Da den kom viste det seg at de hadde sent en annen type en det jeg hadde bestilt. (mangler A'en på vindusviskerarmen) Selger har akseptert retur, men ønsker å vite delenr på det jeg har fått. Problemet er at lappen med delenr er skrapt bort og det eneste jeg har da er en lappe med et nummer som iallefall ikke fungerer hos realoem. Er det noen annen måte å finne ut hva delenummeret er? Legger ved det nummeret jeg har:
Kristian 325 Skrevet August 13, 2017 Skrevet August 13, 2017 Delenummeret er det nummeret du har øverst der på på bildet LK 392 00 2081 39. Når jeg søker på det nummeret på google får jeg opp noen bilder av den delen du beskriver,i tillegg til mange nettsider med informasjon og salg:)
Zerotaste Skrevet August 13, 2017 Forfatter Skrevet August 13, 2017 (endret) Joda kan være enig i det :), men det skal være et nummer til som man kan bruke til å for eksempel legge in på koed etc sånn at man får riktig del evt. på realoem sånn at jeg vet hvilke funksjoner den har og hvilken bil den passer til. Skal se ut som dette: Edit: hadde kanskje håpt at man kunne bruke LK nummeret til å finne LZ nummeret, men har søkt opp flere forskjellige enheter med det LK nummeret som har forskjellige LZ nummer... Jaja, det blir vel selgers problem Endret August 13, 2017 av ZeroTaste Kristian 325 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå