Einar L Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 (endret) Heisann. Har 3x18",og 1x17" BBS RC felger til salgs. De har sittet på min E-34 540i,men har nå kjøpt nye felger. Hvorfor den ene 17",er fra forrige eier av bilen der han skadet den 18" såpass at den måtte skiftes ut. Valget hans var å sette på en 17" med høyere profil på dekket,da de 18" var vanskelig å få tak i brukt, og koster skjorta ny.(og det gjør den). Jeg har valgt å kjøpe ny felger,så har da disse til salgs. Den 17" er da en 8" sammen med en18/8"(foran).Har sittet 235"dekk på de. De to bak er 18/9",og har gått på 265 dekk. Felgene har "normal" slitasje uten noen dype kutt/riper og fremstår som helt greie. Vet ikke helt hvor mye jeg skal/kan ta for disse,men kom gjerne med et bud så skal vi nok bli enige. Mvh.Einar. Endret August 27, 2017 av Einar L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 Hei Einar, disse felgene er ikke av RS modellen, men BBS RC. Som du kan se på det ene bildet du selv har tatt står det RC062 i senter hvor koppen opprinnelig sitter. Ellers, lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar L Skrevet August 27, 2017 Forfatter Share Skrevet August 27, 2017 Hei Joachim. Ja,ser det nå at jeg har skrevet feil i annonsen. Rettes opp med en gang. Takker for den vettu Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 (endret) Du har fått en PM 😎 Endret August 27, 2017 av bmw cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 hei, kan du sende meg en PM med miste pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå