Morten Fossum Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 Hei, vurderer å returnere til BMW igjen etter et mislykket opphold hos konkurrenten. Er det ting jeg må være obs på med tanke på F11 528i fra 2012 og utover? Tenker da teknisk og funksjonelt, ikke sammenlikninger med andre motorer o.l. Har lest litt i amerikanske tråder om en del motorproblemer med registre, men vet ikke hvor omfattende det faktisk er. Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 (endret) Kjenner ikke modellen så godt. Men mitt første råd vil være å tegne forsikring med maskinskadedekning for å unngå søvnløse netter pga av ting som registerhavari, turbohavari e.l. Løp å kjøp er mitt andre råd☺️ Endret August 27, 2017 av laffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Fossum Skrevet August 27, 2017 Forfatter Share Skrevet August 27, 2017 Har alltid toppsikring på mine forsikringer nå til dags. Angrer ennå på at jeg byttet ut min 09 E61 520Dat. 3 år fra 90000 til 185000 km, byttet kun en nakkestøttesensor og radiomottaker for nøkkel i bilen utenom vanlig service. Tror det kostet meg 3300,-. Beste bilen jeg har hatt med tanke på driftsikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå