larserso Skrevet August 31, 2017 Share Skrevet August 31, 2017 Har en karbonsvart F11 der jeg gjerne skulle ha foliert krom rundt blinklys og kromlister på dørhåndtak. Kan foliere blank svart som listene rundt vindu, men skulle helst hatt dette i bilens farge. Er det noen som vet om det er mulig å skaffe folie i 416 karbonsort? Og er det mange nyanser av denne lakken? Synes andre biler med denne lakken framstår som svarte med blåskjær en når den er ren med riktig lys, men min blir av "mannen i gata" som regel karakterisert som mørke blå så synes den er langt mer blå enn andre karbonsorte jeg har sett før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 31, 2017 Share Skrevet August 31, 2017 Skal du ha det likt som resten av bilen er det bare å lakkere de i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 31, 2017 Forfatter Share Skrevet August 31, 2017 Er redd for at de kan flasse på så blanke deler og hadde vært fint å ha det reverserbart, men lakk er kanskje eneste veien å gå ja. Er redd et blir rart med blank sort rundt blinklysene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå