bmw_1990 Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 Hallo! Har en Bmw 520i 5-serie ( 2.0 motor, automat girkasse, bensin ) som har en deffekt varmesete på førersiden. Da jeg trykker på knappen så lyser den som det skal, men setet avgir ikke noe varme i det heletatt. Har vært på instillinger og sjekket på skjermen om det er noe jeg kan gjøre der, men det er det ikke. Er det noen som har opplevd dette eller har peiling hva det kan være? Evt hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 På min F11 så hadde varmeelementene svidd seg. Måtte bytte hele setetrekket i bunn, siden varmeelementene ligger i selve setetrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_1990 Skrevet September 3, 2017 Forfatter Share Skrevet September 3, 2017 1 time siden, Walkabout skrev: På min F11 så hadde varmeelementene svidd seg. Måtte bytte hele setetrekket i bunn, siden varmeelementene ligger i selve setetrekket. Hvor mye kostet det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 Prisen hos Bavaria var vel et sted mellom 12-14 000 kroner om jeg husker riktig. Jeg dekket kun egenandel pga. elektronikkforsikring hos Codan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå