Streaxu Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 (endret) Hei. Har hatt litt problemer med min m20 en god tid nå og begynner å gå lei. Om den har stått rolig en liten stund er den veldig tungstartet, tar somregel 2-3 forsøk før den starter. Om jeg starter den noen minutter etter at den akkurat har gått starter den fint. Også lagt merke til at bensinnåla går gradvis ned mot null før den starter, og blir der. Slutter den å lyse og begynner å gå oppover igjen mens jeg kjører går bilen som en bøtte med møkk å bare putrer. Vrir da av tenninga noen sekunder og starter den igjen, også går nåla ned mot null å begynner å lyse så går den fint igjen. Også etter jeg har kjørt å parkerer kan jeg tydelig høre at det bobler å renner i bensintanken, som om bensin går tilbake. All verden kan det være? har prøvd coil, pluggledninger, plugger, bensinfilter og veivsensor. kan det være åndinga til tanken som er tett? skiftet også flottør uten noe hell, men ikke prøvd bensinpumpe. Endret September 3, 2017 av Streaxu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xracer Skrevet September 4, 2017 Share Skrevet September 4, 2017 Trykkregulatoren kanskje? Hvis den har det da...Men det med nåla...hmm...el.problemer? Og ja som du sier åndinga..blir undertrykk i tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet September 4, 2017 Forfatter Share Skrevet September 4, 2017 Satt på bensintrykk regulator ifra 2.5l, med 2L gikk den ikke noe godt. Heller ingen regulator ved pumpa (er en preface). Tror jeg får ta meg noen kvelder å gå over ledningene til bensinpumpa å åpninga og skifte selve pumpa. Motor fungerte helt fint i donorbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 4, 2017 Share Skrevet September 4, 2017 For meg høres det ut som du har tett tanklufting. Ta av tanklokket og kjør en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet September 4, 2017 Forfatter Share Skrevet September 4, 2017 32 minutter siden, FredrikE24 skrev: For meg høres det ut som du har tett tanklufting. Ta av tanklokket og kjør en tur. Har prøvd det for en tid tilbake også men virka ikke som mye hell da heller, men kan prøve igjen. Kan være tett alt som er å, stått en god stund ute før den ble tatt i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå