Bimmer911 Skrevet September 4, 2017 Share Skrevet September 4, 2017 (endret) Vurderer salg av min E36 m3 3.2. Ombygd for 6 år siden, vært i mitt eie siden da og ikke vinterkjørt siden ombygging. Nylakkert i Montego blå i 2015. Powerflex i alle foringer, sveis forsterkninger i bakstilling samt forsterkning i difframmen. Eugodkjent til våren/sommer 2018 Er bla proffsotet ruter med 36prosent gjennomsyning framme og bak, ny frontrute i 2016, D2 coilovers og sort vader interiør Her er link til en ukomplett ombygningstråd. http://bimmers.no/forums/topic/687608-pån-igjen-318is-m3-32l-godkjent-hos-bt/ Har begynt å dukke opp litt småplukk som jeg ikke har tid eller penger til å fikse nå grunnet nylig huskjøp. Bla bør clutch skiftes og v. bakskjerm lakkeres opp igjen. Begge hjulbuene bak ble skiftet samtidig som ombygning, men kom en luftboble i lakken under lakkering. I den sammenheng har det kommer rust der. Bil er fullt kjørbar og nesten i daglig drift. BBS RC 090. 17" 8" framme og 9 " (skjelden kombo) Montert carbon look innsug og alpha N chip. PM for mer info PM for mer info Ca pris 150.000 Endret September 6, 2017 av Bimmer911 Kristian 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Engebø Skrevet Oktober 28, 2017 Share Skrevet Oktober 28, 2017 Hei, ka er telefon nr ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen836 Skrevet Mars 10, 2018 Share Skrevet Mars 10, 2018 Hei. Er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå