Bimmer911 Skrevet September 4, 2017 Skrevet September 4, 2017 (endret) Vurderer salg av min E36 m3 3.2. Ombygd for 6 år siden, vært i mitt eie siden da og ikke vinterkjørt siden ombygging. Nylakkert i Montego blå i 2015. Powerflex i alle foringer, sveis forsterkninger i bakstilling samt forsterkning i difframmen. Eugodkjent til våren/sommer 2018 Er bla proffsotet ruter med 36prosent gjennomsyning framme og bak, ny frontrute i 2016, D2 coilovers og sort vader interiør Her er link til en ukomplett ombygningstråd. http://bimmers.no/forums/topic/687608-pån-igjen-318is-m3-32l-godkjent-hos-bt/ Har begynt å dukke opp litt småplukk som jeg ikke har tid eller penger til å fikse nå grunnet nylig huskjøp. Bla bør clutch skiftes og v. bakskjerm lakkeres opp igjen. Begge hjulbuene bak ble skiftet samtidig som ombygning, men kom en luftboble i lakken under lakkering. I den sammenheng har det kommer rust der. Bil er fullt kjørbar og nesten i daglig drift. BBS RC 090. 17" 8" framme og 9 " (skjelden kombo) Montert carbon look innsug og alpha N chip. PM for mer info PM for mer info Ca pris 150.000 Endret September 6, 2017 av Bimmer911 Kristian 325 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå