kenrik55@gmail.com Skrevet September 6, 2017 Share Skrevet September 6, 2017 Hei. Jeg bor i Spania og har en 325i -92 modell. Motoren går som ei klokke men noen ganger kommer det opp "CHECK" i dashbordet og noe veldig utydelig på displayet ved klokka/dato. Eneste jeg kan tyde er "FRESCO ELLER FRESON" Jeg bruker et privat verksted og de klarer heller ikke tyde det. Det kommer og går.... Noen som har peiling på dette... Hilsen Knut-Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 6, 2017 Share Skrevet September 6, 2017 Fresco direkte oversatt kjølig. Så siden du har spansk versjon(?), er det mulig det har noe med kjølingen å gjøre? Noe så enkelt som kjølevæske? Jeg vet ikke, skudd i blinde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenrik55@gmail.com Skrevet September 6, 2017 Forfatter Share Skrevet September 6, 2017 1 hour ago, Marius2002 said: Fresco direkte oversatt kjølig. Så siden du har spansk versjon(?), er det mulig det har noe med kjølingen å gjøre? Noe så enkelt som kjølevæske? Jeg vet ikke, skudd i blinde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenrik55@gmail.com Skrevet September 6, 2017 Forfatter Share Skrevet September 6, 2017 Hei. Nei, det har ikke noe med kjøling å gjøre den er helt fin.... Takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå