nitrox111 Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 På leit etter coilovers til min E70 3.0D, noen som vet om det finnes annet enn KW til denne bilen? Har funnet både D2 og BC coilovers som har litt mer fornuftig pris, men finnes kun med motoralternativene 4.8l og 3.0si. Godt mulig det passer, men vil vel ikke være mulig å få godkjent mtp. tuv papirene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Sikker på at D2 og BC i det hele tatt har TÜV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 8, 2017 Forfatter Share Skrevet September 8, 2017 6 minutter siden, DanielStance skrev: Sikker på at D2 og BC i det hele tatt har TÜV? Nei det har jeg ikke sjekket igrunn, fant kun til 4,8 og 3.0si, så sjekket ikke noe nøyere opp i akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 4 minutter siden, nitrox111 skrev: Nei det har jeg ikke sjekket igrunn, fant kun til 4,8 og 3.0si, så sjekket ikke noe nøyere opp i akkurat det Tror ikke de har TÜV siden de er fra (og er mest populær) i land som ikke krever TÜV. USA har ikke 3.0d såvidt jeg vet, så mulig derfor det ikke er et valg. nitrox111 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå