gullsakar Skrevet September 9, 2017 Share Skrevet September 9, 2017 Hei. Har byttet pinnene på mine xenon facelift lamper. Må nå justere dem til riktig høyde og sideveis. Noen som vet en enkel metode på dette.? Evt en link. Har googlet meg ihjel men de amerikanske forumene hvor det er flest treff er så jækla kompliserte med feet og inches osv.. Jeg vet at for å få det 100% bør jeg få verksted til å gjøre det men har lyst å spare de pengene å prøve selv.. God Lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet September 9, 2017 Share Skrevet September 9, 2017 1 fot er 30,48 cm og en tomme er 2,54 cm. 12 tommer i en fot. Hvis du gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 9, 2017 Share Skrevet September 9, 2017 1,2% dropp er svaret ditt. Meget enkelt. Dvs 1,2 cm ned på 1 meter. Eller 12 cm ned på 10 meter. orala og gullsakar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet September 9, 2017 Share Skrevet September 9, 2017 Flott Otis, jeg skal bytte lykter i dag forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 9, 2017 Share Skrevet September 9, 2017 Litt mer info. På lyktene til alle biler skal det stå droppet på lyktene. Nesten alle BMW jeg har sett så er det 1,2%. gullsakar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet September 9, 2017 Forfatter Share Skrevet September 9, 2017 8 timer siden, orala skrev: 1 fot er 30,48 cm og en tomme er 2,54 cm. 12 tommer i en fot. Hvis du gidder. jada jada.. poengert var at det er uendelig mange forskjellige svar i de forumene også i tillegg til at mange skriver unødvendig komplisert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet September 9, 2017 Forfatter Share Skrevet September 9, 2017 6 timer siden, Otis skrev: Litt mer info. På lyktene til alle biler skal det stå droppet på lyktene. Nesten alle BMW jeg har sett så er det 1,2%. Var å sjekket bak på lyktene og der stod det 1,0%. Da lærte jeg noe nytt. Takk Otis Ang sideveis, har du et like enkelt svar der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 9, 2017 Share Skrevet September 9, 2017 Sideveis kan du måle senter på lyktene og deretter mot en vegg på feks 10 meter avstand. Skal da være lik sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet September 10, 2017 Forfatter Share Skrevet September 10, 2017 Flott, takk for svar..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå