Årsland Skrevet September 9, 2017 Share Skrevet September 9, 2017 (endret) Hei! Noen her som oppdatere firmware på CIC med ICOM? Tenker da helst i Rogaland.. Endret September 18, 2017 av Årsland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Årsland Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 Ikke noen som har ICOM til låns heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet September 26, 2017 Share Skrevet September 26, 2017 Beklager sent svar, men vil anta at telemark er for langt unna? vis ikke så har jeg det du trenger. Eller så er alternativet vet gs bildeler sitter inne med icom next, men er litt stiv pris muligens, men er jo orginal att på til er usikker på hva som følger med men antar det bare er A og ikke B sm du må ha til most koblingen. noe fil med firmware side du skal oppdatere ? Årsland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Årsland Skrevet September 27, 2017 Forfatter Share Skrevet September 27, 2017 17 timer siden, Sand1 skrev: Beklager sent svar, men vil anta at telemark er for langt unna? vis ikke så har jeg det du trenger. Eller så er alternativet vet gs bildeler sitter inne med icom next, men er litt stiv pris muligens, men er jo orginal att på til er usikker på hva som følger med men antar det bare er A og ikke B sm du må ha til most koblingen. noe fil med firmware side du skal oppdatere ? Takk for tilbudet, men blir nok litt langt det ja Har forsåvidt fått tak i ICOM til låns, men kunne ta litt tid før han jeg skal låne den av er rundt i disse trakter. Skal oppdatere til fordel for Combox og BMW apps (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå