Enes Yakici Skrevet September 11, 2017 Share Skrevet September 11, 2017 (endret) Hei. Har kjøpt meg en E46 316i som har noe feil og mangler. Fant ut at vakumpumpe var defekt/ i dårlig stand. Denne hadde olje lekkasje og da drypper det på eksosen og lukter ganske brent i bilen og utvendig. I tillegg var bremsepedalen veldig hard og det tyder på at det er noe med vakumpumpa. Første trykk på pedal er bra men neste har jeg 0 effekt på bremser. Generelt er bilen vanskelig å stoppe å føler jeg har drit hard pedal! Har skrudd den ut og sett på den, veit det går ann å bytte pakninger til den men en annen ting er at tappen som stikker ut er løs. Skal denne være sånn eller er den helt kjørt ? Må ha ganske raske svar da den står demontert i fars garasje og må ha den ut... Noen som kan noe om denne? Evnt tips/triks ? Legger ved en video av hva som er feil. 20170912_003730.mp4 Takk for alle svar på forhånd. Endret September 11, 2017 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 12, 2017 Forfatter Share Skrevet September 12, 2017 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet September 12, 2017 Share Skrevet September 12, 2017 Kan du forklare litt nærmere hva " løs tapp betyr"? eller hva du legger i det. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 12, 2017 Forfatter Share Skrevet September 12, 2017 1 time siden, stoltbmwelsker skrev: Kan du forklare litt nærmere hva " løs tapp betyr"? eller hva du legger i det. Har legget ved en video av hva løs tapp er. Sjekk videoen jeg la ved Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet September 12, 2017 Share Skrevet September 12, 2017 Jobber overtid i dag så har ikke tid til å lesehttp://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=731036 . Men her finner du nok svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 12, 2017 Forfatter Share Skrevet September 12, 2017 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå