Stavangerske Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 Har et problem med den hydrauliske baklukesylinderen på min E61. Under åpning så hopper den ut av kulehodet den er festet til på bilen. Har skiftet kulehode, men det ser ut som om problemet er slitasje i kuleinnfeste på sylinderen. Noen som vet om det er mulig å skifte noe i selve innfeste eller må jeg ha ny sylinder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 Du må egentlig ha ny sylinder (noe som er en drittjobb, da slangene henger fast i sylinderen). Likevel er det du ting du kan prøve: - Inni festet på ylinderen er det en fjær/ring. Du kan forsøke å stramme denne, evt. bytte den med noe tykkere. - Du kan bore et hull i kulen som du gjenger opp, så lage et litt større hull på samme plass på sylinderen, for og så sette en bolt i her for å holde det på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stavangerske Skrevet September 17, 2017 Forfatter Share Skrevet September 17, 2017 Mange takk for svar. Det skal jeg prøve på! Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 28, 2018 Share Skrevet Oktober 28, 2018 Har samme problem. Prøvde du å bore et hull å sette en bolt i, eller kjøpte du ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå