stig. Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 (endret) Skal selge fram og bakstoler i min e28 , fram stoler er fra e34 å modifisert for å passe i e28 , disse er jo ikke akuratt strøkne for å si det sånn , dog hele å virker , baksetet er fra en e12 ,helt å pent men ikke 100% strøkent , ikke modifisert. Stoler å baksete står fortsatt i , men kan tas ut fortløpende , delene er like ved jessheim i akershus Kan muligens ordne med frakt over hele landet. SOLGT. Endret November 1, 2017 av stig. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Er nakkestøttene baki svart skinn også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 30, 2017 Forfatter Share Skrevet September 30, 2017 4 timer siden, icemanM5 skrev: Er nakkestøttene baki svart skinn også? Noe dårlig formulert av meg ser jeg desverre , er kun sittepute å seterygg som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 1, 2017 Share Skrevet Oktober 1, 2017 Skal du ha mye for sitteputa og ryggen baki da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2017 Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2017 Alt er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå