MarcusSteffensen Skrevet September 19, 2017 Share Skrevet September 19, 2017 hei. har en E81 2009 der jeg vil ha inn egen forsterker og sub. Men hvordan koble det med CIC? hvor henter jeg signal osv? takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 19, 2017 Share Skrevet September 19, 2017 Bagasjerom på venstre siden bak filt veggen, hent signal etter org forsterker eller bruk høy/lavnivå adapter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 21 timer siden, danskiii skrev: Bagasjerom på venstre siden bak filt veggen, hent signal etter org forsterker eller bruk høy/lavnivå adapter Vet du hva jeg må søke på eller hvor jeg finner til min cic? høy/lav adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 Høy/lav-nivå adapter selges hos alle som driver med bilstereo. Dette er ikke noe spesifikt for CIC/BMW. Se link under, installasjon av amp+sub i en 1-serie. Desverre mangler masse bilder pga. photobucket-røret. Finnes helt sikkert flere tråder rundt om på nett, jeg bare tok den første jeg fant på et enkelt googlesøk DIY - Adding an amp and subwoofer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå