paaaali Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 (endret) Ønsker og kjøpe utvendig og innvendig plastikk ramme til bakluke touring må vere 100% muligens komplett bakluke kan vere opprusta berre all plastikk er ok Og det sprukne dekselet i motorrom Delenr 1252 1312 952 Komplett mekanisme i bakluke vindusviskerspyler 1 stk skiltlys vindusviskermekanisme frontrute Endret Oktober 8, 2017 av paaaali Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 Kan være jeg har dekselet i motorrom ekstra, skal ut å se senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paaaali Skrevet September 30, 2017 Forfatter Share Skrevet September 30, 2017 On 25.9.2017 at 19.00, Zeveren skrev: Kan være jeg har dekselet i motorrom ekstra, skal ut å se senere i dag Fant du dekselet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Oisann, glemt det vekk! Ut å sjekke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Hadde dessverre ikke samme typen deksel på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå