Zlasken Skrevet September 26, 2017 Share Skrevet September 26, 2017 på min bmw er det noen stygge falma trelister og synst ikkje det passer så godt inn.. no har jeg prøvd å lagt på folie som jeg fikk tak i billig og lista over bryteren til lysa blei bra men resten av listene såg ut som et flykrasj.. skal nå ærlig innrømme å legge sann vinyl folie er tydeligvis ikkje min sterke side så lurte om nokken her har prøvd å plastidippe dei eller Dupli-Color carbon style? mvh dennis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 26, 2017 Share Skrevet September 26, 2017 Er mange her inkl. meg som har lakkert listene ja. Jeg gikk vekk fra det igjen da det blir så sinnsykt mye riper etter støvtørking osv. Kjørte foliering på nytt av alle lister, proff lagt på. Sølv/grå med høyglans da jeg har sort interiør så syns jeg den kombinasjonen er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 26, 2017 Share Skrevet September 26, 2017 17 minutter siden, Reef89 skrev: Jeg gikk vekk fra det igjen da det blir så sinnsykt mye riper etter støvtørking osv. Bare å bruke skikkelig lakk det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 26, 2017 Share Skrevet September 26, 2017 38 minutter siden, asv skrev: Bare å bruke skikkelig lakk det.. Jo, men det er skikkelig lakk utenpå bilen også som blir ripete ved vask og tørk. Spesielt vaske riper på sort og sort piano lakk er gjengangeren på interiølister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå