thomas kristiansen Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 Jeg lufter min gamle 528iA, for salg.. Kjøpte bilen fra et dødsbo for 4mnd siden. Den har en del riper og små bulker (da forrige eier tydeligvis har hatt litt trang garasje..) Men bortsett fra det så virker den å være bra ivaretatt, og det fulgte med mye dokumentasjon. Til min store fortvilelse, så fikk jeg beskjed fra verkstedet at toppen har gått..(veldig høyt trykk i kjølesystemet) Er det noen interesse for en slik bil? Har kun gått 162500km, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 Pris? Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas kristiansen Skrevet Oktober 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2017 Hei, jeg skal få tatt noen flere bilder i dag. Pris=åpen for tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas kristiansen Skrevet Oktober 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2017 On 17.10.2017 at 17.55, Saltkjelen skrev: Pris? Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå