Joakim Bråten Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 Hei! lurer på om det går an å ettermontere cruice control på en BMW e84 x1? takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 Ja, ingen problem det. Må byttes et par deler og kodes. Om du bor i Oslo/Akershus, kan jeg gjøre det for deg. Joakim Bråten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Bråten Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2017 51 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ja, ingen problem det. Må byttes et par deler og kodes. Om du bor i Oslo/Akershus, kan jeg gjøre det for deg. Hva slags deler trenger man da😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 2 timer siden, Joakim Bråten skrev: Hva slags deler trenger man da😉 Ny SZL med spaker og nytt instrument om du skal ha LED-didoden som indikerer farten. Herligheten må flashes og kodes. Joakim Bråten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Bråten Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2017 (endret) 27 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ny SZL med spaker og nytt instrument om du skal ha LED-didoden som indikerer farten. Herligheten må flashes og kodes. På e91 jeg hadde før var det ingen ting i speedometeret, så trenger ikke det nå heller. Vet du hvor man får tak i det man trenger av deler?😉Så ledninger ligger der de da Endret Oktober 18, 2017 av Joakim Bråten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 Deler er dessverre sjeldent til E84. Egen SZL på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå