dopus Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 (endret) Oppdaget til min store forundring at oppbevarigslommen i venstre bakdør er våt. Og når jeg åpner bakdøra så drypper det vann fra bunn av døra. Heldigvis har det ikke rennt inn i bilen, men utpå utsiden. Gulv og seter var heldigvis tørre, har også sjekket høyre bakdør, den var også tørr. Ja. Har sjekket vinduet. Det var igjenlukket. Noen som har opplevd lignende???? Siden bilen er under garanti, så blir det en tur innom forhandler på mandag. Hadde vært greit å vite om mulige årsaker til lekkasjen, og om dette er et vanlig problem Endret Oktober 22, 2017 av dopus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Oktober 23, 2017 Share Skrevet Oktober 23, 2017 Hadde nesten samme på min f10, vann i fotbrønnen venstre bak. Tok av dørtrekket og der hadde fuktsperren løsnet på 3 steder som gjorde at vann rant inn i bilen når det regnet eller jeg vasket bilen. Tok av hele og limte den på nytt og ikke hatt vann i bilen etter det. dopus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Oktober 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2017 Hei Jass. Takk for svar. Heldigvis har det ikke rennt inn i bilen hos meg. I hvertfall ikke som kan merkes som fuktig gulv eller tilsvarende. Hadde bilen inne hos min lokale BMW forhandler, og det var fuktsperren som var problemet. Akkurat hvor eller hvordan, vet jeg ikke. men den blir i hvertfall skiftet på Garanti. fikk verkstedtime dagen etter at jeg var borte og snakket med dem. Problemet er nå funnet, del er bestillt og bilen skal inn igjen for å få skitet fuktsperren på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå