Gå til innhold

S: E39 M5 deler Sensor veivaksel/Kamakselføler/Kjedestrammer


Ellingsen B.
 Share

Anbefalte innlegg

Selger nye div. sensorer/følere til E39 M5. Vil tro disse passer fra 98-2003.
Mulig noen av disse også passer på 540i motoren og andre motorerer..

Delene er nye og ligger i original eksene.  Selges da bilen(e) er solgt for en stund siden.

Sensorer som virker 100%  er spes. viktig for E39 M5 og ofte får mindre effekt over tid uten at man helt merker det. Effekten blir ofte lavere når disse sensorene er dårlige. (les på forskjellige forumer)

1stk Sensor veivaksel
Delenummer 13 62 7 839 138   Veil pris hos GS 1544,-
Selges 500,-

2stk Kamakselføler
Delenummer 12 14 7 539 173  Veil pris hos GS 1.911,- for 2 stk
Selges 500,-

2stk Kamakselføler
Delenummer 13 62 7 796 054 Veil. pris hos GS 1.911,- for 2stk
Selges 500,-

Kjedestrammer
Delenummer 11 31 1 406 261 Veil. pris 1618,- 
Selges 400,-

Eller alt samlet 2.000,-

Kan sendes mot forskuddsbetaling og + porto eller hentes i Sarpsborg. 



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem modell kjøpte du di til? Har en M5 selv å disse sensorene er jo sykdom har jeg skjønt... Å er jo masse penger å spare her. Vurderer kjøpe di selvom jeg ikke har noe problemer med dette pr dags dato :)

WBSDE91060GJ21265

 20-02-2001 

Er min bil iallefall... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24.10.2017 at 18.50, Ellingsen B. skrev:

2stk Kamakselføler

Delenummer 12 14 7 539 173  Veil pris hos GS 1.911,- for 2 stk

Selges 500,-

Kjedestrammer
Delenummer 11 31 1 406 261 Veil. pris 1618,- 
Selges 400,-

Tar gjerne disse 3 :) Har ofte feilmelding på kamaksel og redusert effekt. Jeg skal ikke tvinge deg til å reservere de om du trenger penger kjapt. :P

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Jeg har sjekket nå, å disse passer min :) Så vil gjerne kjøpe dette! 92471575

Tenkte du å kjøpe alt, eller bare det som passer? :P

Edit: Grunnen til at jeg spør er fordi han har 2 sett kamakselsensorer. Ett til preface og ett til facelift. Altså passer det ene settet min bil og det andre din. 

Veivakselsensor trenger jeg ikke. Kjedestrammer tar jeg gjerne om du ikke trenger den. Det er i hvert fall win for alle 3. :) Vi får begge alt vi trenger og TS får mer penger for delene sine. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thundercoil skrev:

Tenkte du å kjøpe alt, eller bare det som passer? :P

Edit: Grunnen til at jeg spør er fordi han har 2 sett kamakselsensorer. Ett til preface og ett til facelift. Altså passer det ene settet min bil og det andre din. 

Veivakselsensor trenger jeg ikke. Kjedestrammer tar jeg gjerne om du ikke trenger den. Det er i hvert fall win for alle 3. :) Vi får begge alt vi trenger og TS får mer penger for delene sine. 

Hmmm oki, jeg søkte bare opp delenummerene mens jeg var inne på chassinummeret mitt å fikk ikke feilmelding på noen av di men. Jeg skulle gjerne hatt alt som passer ja :) Å har penger nå istedenfor om et par uker hehe men ser ikke ut som det er lett å få noe svar av han men. Hadde håpet han skulle på messa imorgen kanskje 

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Thundercoil skrev:

Tenkte du å kjøpe alt, eller bare det som passer? :P

Edit: Grunnen til at jeg spør er fordi han har 2 sett kamakselsensorer. Ett til preface og ett til facelift. Altså passer det ene settet min bil og det andre din. 

Veivakselsensor trenger jeg ikke. Kjedestrammer tar jeg gjerne om du ikke trenger den. Det er i hvert fall win for alle 3. :) Vi får begge alt vi trenger og TS får mer penger for delene sine. 

Vet du hvem som er til preface? Tenkte kanskje prøve å få hentet delene Idag eller imorgen om han har mulighet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Vet du hvem som er til preface? Tenkte kanskje prøve å få hentet delene Idag eller imorgen om han har mulighet 

Se på delenummeret jeg siterte i første svaret mitt her inne :) 2 stk. kamakselfølere. De som slutter på 054 er til medio 2000-2003 mod. De som slutter på 173 er preface. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...