frawei Skrevet November 1, 2017 Share Skrevet November 1, 2017 Håper noen kan hjelpe meg. Byttet vindusheis til førerdøren på X3èn (komplett motor og mekanisme) pga at vaieren hadde fliset seg opp. Etter bytte viser det seg at vinduet går feil vei. Finner tips om å snu kapslingen rundt spolen på motoren 180 grader. Gjør dette og da går vinduet riktig vei men bare 1 cm om gangen (opp og ned). Har prøvd å initialere vinduet på nytt ved å holde knappen nede i 20 sekunder både med vinduet oppe og nede. Dette gjorde ingen endring. Til info så har jeg byttet med en brukt del. Er det sannsynlig at jeg må kjøpe enda en ny eller er det noen easy fix på dette? Håper noen kan hjelpe meg Frank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 1, 2017 Share Skrevet November 1, 2017 (endret) Du må bytte på andre siden, også få bilen programmert. Endret November 1, 2017 av lagunilla frawei reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frawei Skrevet November 1, 2017 Forfatter Share Skrevet November 1, 2017 Hei Lagunilla, Takk for svar. Hvorfor må jeg bytte på begge sider? Mister den programmeringen når den byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 1, 2017 Share Skrevet November 1, 2017 (endret) 4 timer siden, frawei skrev: Hei Lagunilla, Takk for svar. Hvorfor må jeg bytte på begge sider? Mister den programmeringen når den byttes? BMW er på bærtur. Selger kun sett med mekanisme, motor og vindu. Mister ikke noe, men gjør endringer i softwaren slik at opp blir ned, og ned blir opp på bryteren. Hvis du har sammenlignet den nye heismekanismen med den gamle så ser du at de ikke er like. Tror de har bytta leverandør. Endret November 1, 2017 av lagunilla frawei reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frawei Skrevet November 2, 2017 Forfatter Share Skrevet November 2, 2017 Vet du om det er mulig å programmere bare den ene siden slik at vinduet går riktig vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 2, 2017 Share Skrevet November 2, 2017 23 minutter siden, frawei skrev: Vet du om det er mulig å programmere bare den ene siden slik at vinduet går riktig vei? Ikke mulig dessverre. frawei reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frawei Skrevet November 2, 2017 Forfatter Share Skrevet November 2, 2017 Det var synd. Får kanskje prøve å få tak i en eldre brukt del da? Kastet den jeg byttet men vet du om en enkel måte å finne ut om hvordan jeg får tak i riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 3, 2017 Share Skrevet November 3, 2017 (endret) 3 timer siden, frawei skrev: Det var synd. Får kanskje prøve å få tak i en eldre brukt del da? Kastet den jeg byttet men vet du om en enkel måte å finne ut om hvordan jeg får tak i riktig? Bmw forhandlere har som sagt komplett sett med vindu, heis og motor. Alt i ett. Send meg PM du, så tar vi det derfra Endret November 3, 2017 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BA54 Skrevet Oktober 27, 2022 Share Skrevet Oktober 27, 2022 (endret) Startet nytt emne. Endret Oktober 27, 2022 av BA54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå