Gå til innhold

E39 Elektriske problem

Balleks94
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har gått til innkjøp på en E39 528IAT 99 mod. Den hadde noen elektriske problemer når jeg kjøpte den da forrige eier koblet + på -.....

Det meste er ordnet opp i, men det er fortsatt noen irriterende feil som dukker opp bare av og til, men ofte nok til at det er frustrerende!

Noen ganger når jeg stopper bilen og drar ut nøkkel, slår baklysa seg på. Jeg kan også betjene frontlys via lysbryteren fremme. Om jeg vender lysbryteren til 0 slår frontlysene seg av, mens baklysa fortsatt er på.

Dette problemet oppstår som oftest etter dagens første kjøretur, og forsvinner stortsett etter en kjøre tur til der jeg stopper og starter bilen to-tre ganger, så forsvinner det.

Har lest at noen hadde lignende problemer, men da med at navigasjonsskjerm ikke slo seg av. Da ble instrument panelet byttet og problemet forsvant. Jeg har enda ikke byttet LCM.

Noen som har forslag til hva problemet kan være?

En annen ting er at vindusviskerne plutselig stopper uten forvarsel. Her også må jeg stoppe og starte bilen noen ganger før de plutselig fungerer som normalt igjen!

Noen tips? :D

•  
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...