Morteny0 Skrevet November 17, 2017 Skrevet November 17, 2017 (endret) Heisann, tenkte jeg skulle fortelle hvordan jeg fikk av mitt reimhjul bare på 5minutter, jeg startet med og demontere vifte for og ikke gjøre noe skade, itilegg til at å få bedre lys inn. etter det låste vi den gammle reimskiven med griptang siden den var bås uansett, vi fannt en gammel skralle og festet et langt røyr på denne, poff så var det av enkelt og greit. Vi prøvde selvfølgeligt med latmansarmer og div først, de bøyde seg bare. Vi brukte griptang til og få det på igjen også, kom ingen skade på reimhjul, du må bare ta det roligt og forsiktigt at griptang ikke glipper👍 Dette var på E46 men regner med det er ganske likt på andre modeller også. Endret November 15, 2018 av Morteny0
Morteny0 Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Skrevet Februar 19, 2018 Vi fekk reimhjulet på, på samme måte. kom ingen skade på hjulet bare småriper som ikke har noe og si der vi festet.
TrA M Skrevet August 23, 2018 Skrevet August 23, 2018 Takk for tips, jeg hadde prøvd muttertrekker, startmotor-trikset uten hell. Lagde meg en skikkelig brekkstang til koppnøkkeln og prøvde sveisetanga bare som en siste utvei før jeg tok bilen til et mekanisk verksted for å ta seg av "spesialtilfellet". Gjett om det var god-følelse da bolten gav e tter :-) Nå er nytt reimhjul+reimer montert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå