Herr Huser Skrevet November 20, 2017 Share Skrevet November 20, 2017 Hei Er det noen som vet hva den indre diameter på slangen fra radiatoren er? Da tenker jeg på den nederst slangen hvor man kan montere inn en slangevarmer. Jeg ønsker gjerne et svar i fra deg som allerede har montert inn en slangevarmer med hell. Ser for meg å benytte en i fra biltema. Man kan jo selvfølgelig skru av plata unner bilen , kappe slangen og måle selv. Men jeg hadde tenkt å spare meg det bryet inntil jeg har delene på plass Jeg har vurdert pannevarmer, men ønsker hjelp vedrørende slangevarmer. Mvh. Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 20, 2017 Share Skrevet November 20, 2017 Monter den mellom motor og varmeapparatet i stedet, digg med varme tvert når man skrur på tenninga, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herr Huser Skrevet November 20, 2017 Forfatter Share Skrevet November 20, 2017 Takk for tipset Hva er innvendig diameter på den slangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 20, 2017 Share Skrevet November 20, 2017 Jeg vet ikke men er vel vanlig at den er mellom 16 og 19mm mener jeg å huske. Har en Elheat på 1200w på min, med veeldig stort kjølesystem, og det er lunk i apparatet når den har stått på 30-40 min i 5 minus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå