bmw1969 Skrevet November 27, 2017 Share Skrevet November 27, 2017 Noen som kan si noe om lyden på Eisenmann sport eller race???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 Jepp. Gå for race. Det høres litt voldsomt ut på kald motor, men helt rolig når bilen er varm. Det gir et fint lydbilde på hele registeret. Har hatt mitt i 4 år nå og ikke noe problem på EU eller ved teknisk kontroll. Skal du bare ha bakpotten eller tenker du hele settet? Jeg har selv hele settet og angrer ikke på at jeg tok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 Jeg har 2x83 sport potta på min. Synes den kan være litt grom på lengre turer ved lav turtall, men ellers veldig fornøyd me den! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1969 Skrevet November 29, 2017 Forfatter Share Skrevet November 29, 2017 4 timer siden, Fidelio skrev: Jepp. Gå for race. Det høres litt voldsomt ut på kald motor, men helt rolig når bilen er varm. Det gir et fint lydbilde på hele registeret. Har hatt mitt i 4 år nå og ikke noe problem på EU eller ved teknisk kontroll. Skal du bare ha bakpotten eller tenker du hele settet? Jeg har selv hele settet og angrer ikke på at jeg tok det. Tenkte hele anlegget fra catene. Hvordan blir lyden med bare bakpotta???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1969 Skrevet November 29, 2017 Forfatter Share Skrevet November 29, 2017 4 timer siden, Isaksen91 skrev: Jeg har 2x83 sport potta på min. Synes den kan være litt grom på lengre turer ved lav turtall, men ellers veldig fornøyd me den! 👍 Er resten av anlegget originalt????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 1 time siden, bmw1969 skrev: Er resten av anlegget originalt????? Ja det er originalt, kun bakpotta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1969 Skrevet November 29, 2017 Forfatter Share Skrevet November 29, 2017 9 minutter siden, Isaksen91 skrev: Ja det er originalt, kun bakpotta Er d noe snerr i lyden????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 2 timer siden, bmw1969 skrev: Tenkte hele anlegget fra catene. Hvordan blir lyden med bare bakpotta???? Det kan jeg ikke si noe om. Eisenmann Har mer "grom/dypere" lyd i forhold til Supersprint f.eks, som har mer den "snerr" lyden du kanskje ser etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 Har hatt en E46 325ci med Eisenmann Sport Utrolig pen lyd, har en kompis som kjører en 323ci med samme potta, samme lyden i den Skal finne frem en video jeg tok i fjor sommer av den, litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 Hadde eisenmann race på min 330ci. Lydklipp her: bmw1969 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå