Focus Skrevet November 28, 2017 Share Skrevet November 28, 2017 (endret) Jeg er i ferd med å koble opp en DAB Fm sender. I utgangspunktet tar denne strøm fra strømuttak, men da må tenningen være påslått for at den skal fungere. JEg kunne tenke meg å koble den opp slik at den får strøm når nøkkelen settes i tenningslåsen, og slår seg av når bilen låses, noen som har en ide om hvor jeg kan koble + ledningen? Detter gjelder en 2007 E60 Facelift Endret November 28, 2017 av Focus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 28, 2017 Share Skrevet November 28, 2017 Da er det veldig fint å koble på en ledning som går på klemme 15, som det heter på BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Focus Skrevet November 28, 2017 Forfatter Share Skrevet November 28, 2017 Ok, er ikke akkurat lommekjent når det gjelder dette, hvor finner jeg den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 Det enkleste er vel lyset til girspake. Det lyser når bilen låses opp og 15 etter bilen er låst. Vet dog ikke hvilken kabel det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå